miércoles, 2 de octubre de 2013


 Benvinguts a tots i a totes al meu bloc,

Com per a  molts dels meus compays, enguany comença un somni i, tot i que estrenem el curs en una setmana que no és normal degut a la crisi político-econòmica del país, les retallades en educació i la polèmica implantació del TIL, la meva il.lusió i motivació són màximes . Avui, més que mai, em sento amb el compromís i la força de treballar per  fer realitat el meu somni i recolzar als docents que lluiten per una educació digna i de qualitat, però sobre tot, perquè deixin de prendre decisions d’educació persones que no han estat mai a un aula.  I perquè s’en adonin que l’únic que surt més car que l’educació és la ignorància.  Avui començ a construir el meu somni, a fer el meu camí, m’acompanyau?

No hay comentarios:

Publicar un comentario